پرسپوليس را استيل آذين نکنيد اينجا فوتبال است آقاي عزيز:«ف و ت ب ا ل»
تاريخ : جمعه 5 آبان 1391برچسب:, | 12:28 | نویسنده : mohammad mahdi

مروز مصاحبه اي از مديرعامل باشگاه پرسپوليس روي خبرگزاري ها رفت که بسيار قابل تأمل مي باشد. جالب اينجاست که تيتر اکثر اين خبرگزاري ها با اين کلمات به نگارش درآمده بودند:« رويانيان پاسخ دايي را داد».

آيا کسي هست که متذکر شود؟

آيا کسي هست که بپرسد رويانيان پاسخ کدام سخن دايي را داده است؟ آيا علي دايي در مورد رويانيان حرفي زده که ايشان پاسخ بدهند؟ در کنفراس خبري پيش از بازي راه آهن و پرسپوليس که روز گذشته برگزار شد، علي دايي در پاسخ به خبرنگاران اعلام کرد،تا پايان هفته براي دريافت مطالباتش به کميته انضباطي شکايت خواهد کرد.آيا کسي هست که بپرسد علي دايي چه زماني پرسپوليس را ترک کرده و آيا حق او نيست که پس از اين مدت به پولش برسد؟چه دليلي وجود دارد که شما به فدراسيون نامه بزنيد تا مراقب حرکات دايي باشند؟

آقاي عزيز!

مديرعامل باشگاه پرسپوليس سرمربي سابق اين تيم را آقاي عزيز خطاب کرده و گفته که دايي دارايي اش را مديون پرسپوليس است.

آقاي عزيز!حق را قراردادي تعيين مي کند که زير آن امضاي دو طرف نقش بسته و دارايي فرد چه ارتباطي مي تواند به اين مسأله داشته باشد.

آقاي عزيز! شما به دايي توصيه مي کنيد گذشته اش را به يادآورد و چه خوب که همه ما گذشته مان را به ياد بياوريم.حتي شما و البته خبرنگاران شما.

آقاي عزيز! دايي را به خاطر شادي از پيروزي تيمش متهم به رياکاري مي کنيد.روزي که علي دايي با راه آهن در حال سقوط پرسپوليس را شکست داد.شايد شما به ياد نداريد ولي چه کسي است که نداند چه مقاله ها در کشوي ميز دبيران دور و نزديک آماده بود تا دايي زمين خورده را تفسير کنند.

حتي افتادن برگي از درخت هم بي اذن خداوند انجام نمي پذيرد.خدا نخواست و نشد.دايي با راه آهن به دسته يک نرفت. تيترهاي داغ سوختند.کساني که روزي در اين فوتبال عرق ريخته باشند،شادي دايي را  منطقي مي دانند اما صاحبان مقاله ها بايد انتقام مي گرفتند که به زعم خود گرفتند.

آقاي عزيز! شما مي گوييد که علي دايي نمي داند در مورد چه تيمي صحبت مي کند. ما نيز  حافظه ضعيفي داريم و به ياد نمي آوريم سال هايي را که ...

آقاي عزيز! هواداران پرسپوليس مزد زحماتشان را با تهديد دايي نگرفتند.با پانزدهمي پرسپوليس گرفتند.با دو برد از يازده بازي گرفتند.

 پرسپوليسي با ياد مشهدي رجب به جايي نمي رسد.اين تيم مشکل فني دارد.مشکل يارگيري دارد.فوتبال را فقط مهاجمان بازي نمي کنند.درد اين پرسپوليس،دايي و کريمي و قلعه نويي و داور و دست هاي پشت و روي پرده نيست.قسم به حرمت قلم که وقت تلف مي کنيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: